Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Dec 2024 10:47:57 +0200

Tere!

Raasiku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/15125 
aadressile Harju maakond, Anija vald, Paasiku küla // Raasiku vald, Järsi 
küla // Kalesi küla, 11300 Lagedi-Aruküla-Peningi tee // Nõgimaa // Peningi 
küla, Maguna // Peningi-Kalesi tee lõik 1 // Saare // Vesiroosi // Raasiku 
alevik, 11310 Aruvalla-Jägala tee // Tõhelgi küla, tee // Ahjualuse // Krabi 
// Kuusepõllu // Pireti // Rehepeksu // Tõhelgi // Unijõe (L194 Aruküla - 
Kehra 110 kV õhuliin) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: 110kV õhuliini L194/L195 Aruküla - Kehra 
rekonstrueerimine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27210684>  (menetlus nr: 
466140), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Raasiku Vallavalitsus) või menetleja (ARVO TÄKS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister